niedziela, 29 listopada 2015

Jesiennie po raz drugi ♥

Hejooo ♥

Kolejny tydzień u Elizy to jesień, więc dzisiaj znowu u mnie zobaczycie jesienne zdobienie. W sumie to średnio jesienne, ale podoba mi się i użyłam jesiennych kolorów. Przy okazji obczaiłam fajny lakier do stemplowania, więc napiszę Wam trochę właśnie o tym lakierze i o nowej płytce z BPS. 





Czego użyłam:
♥ Avon ColorTrend - Boldest Beige
♥ Wibo do zdobień - nr 13
♥ Lakier brokatowy Golden Rose



Jak wspomniałam zdobienie niezbyt jesienne, ale kolory są jesienne i stempel z kciuka pochodzi z płytki halloweenowej z BPS. Halloween jest w jesień, więc stwierdziłam, że zdobienie jest odpowiednie do projektu. Do stempli i krzyży użyłam lakieru do zdobień z Wibo i byłam zdziwiona, że tak fajnie te stemple mi się odbiły, a tak wygląda cała płytka. Obecnie jest za 2,40$, normalnie kosztuje 5,99$, a ja kupiłam ją za 0,99$ xD Przed Halloween była promocja na wszystko halloweenowe, więc skoro mogłam sobie kupić taką dużą płytkę za 0,99$ to czemu nie :D
W sumie miałam wątpliwości czy te małe wzorki się będą dobrze odbijać, ale niepotrzebnie, bo odbijają się równie dobrze co te duże. Szczerze mówiąc kupiłam tę płytkę tylko dla wzorka z wisielcem xD Płytka ma jedną wadę: Większość wzorów jest bardzo duża i nawet na mnie są za duże i dziwnie to wygląda.

Tak wygląda cała płytka, a tak zdobienie dla Elizy


Do stempli użyłam lakieru do zdobień z Wibo. Kosztuje ok. 7,50zł, ale kupiłam na promocji za jakoś 3,80zł. Jest warty swojej ceny i mam zamiar kupić jeszcze biały z tej serii. Żałuję, że tylko są 4 kolory tych lakierów, bo chętnie wyposażyłabym się w więcej.

W ogóle od wczoraj mam jakieś problemy z bloggerem i nie mogę dodawać zdjęć :/ Musiałam męczyć się z fatalną aplikacją, żeby jakoś skończyć tego posta. Mam nadzieję, że się to naprawi, bo próbowałam wszystkiego. 

Dołączyłam też do akcji Arcy Joko Celebruj chwile, więc możecie się spodziewać postów z tej serii ^^

To do następnego posta ♥

6 komentarzy:

  1. Ta płytka jest super!!!
    A zdobienie wyszło Ci kapitalnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie teraz żałuję, że nie kupiłam tej płytki :D świetna jest! Paznokcie bardzo mroczne, więc takie akurat na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mroczne, jesienne zdobienie - świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudenka!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobienie :D
    Ale fajna ta płytka, chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń