niedziela, 18 września 2016

Zamienniki Essie Mint Candy Apple i Challenge ♥

Hejcia ♥
W tym tygodniu zrobiłam sobie małą przerwę, ale wszystko zostało udokumentowane na moim instagramie: Skyler Snow Nails
Jednak jeśli ktoś nie ma insta albo ma w dupie to co daję na insta, to daję tutaj xD Przygotowałam też zamienników jednego z bestsellerów Essie, czyli Mint Candy Apple, żeby nie było nudno :3



Zacznijmy od zamienników :3
Essie przyszedł mi ostatnio w zestawie, wiem, że jest testowany na zwierzętach, dlatego też najlepszy jego zamiennik jest właśnie przyjazny zwierzętom :) W swojej kolekcji znalazłam pięć zamienników, które są niemal identyczne, więc chyba jednak ten Essie nie jest taki wyjątkowy, a w dodatku drogi (w porównaniu do alternatyw, które przygotowałam). 

ORYGINAŁ:
Essie - Mint Candy Apple


Zdjęcie pochodzi z oficjalnej strony Essie



Dla porównania połowę każdego paznokcia pomalowałam Essie, a drugą połowę jej alternatywą. Jak myślicie, który lakier wygra walkę? :D Już Wam trochę podpowiedziałam i wiecie, że wygrany nie testuje na zwierzętach :D W komciu xDDD napiszcie, który obstawiałyście :D 




Kciuk: lakier za 1,20zł z allegro xD


Wskazujący: Wibo - nie ma już tej serii, więc nawet się nie wysilam, żeby wstać i zobaczyć jaki ma numer xDD


Środkowy: Essence - Play with my mint! Zrobiłam stemple zanim zrobiłam fote ;-; Sorcia ;-;

Serdeczny: Rimmel - Breakfast in bed

Mały: Hean - nr 881 - był w jakimś zestawie, ale ni mom pojęcio czy te zestawy są jeszcze dostępne ;-;

Jak widzicie przy Heanie praktycznie nie widać różnicy w kolorze. Dopiero jak byście się baaaaaaardzo mocno przyjrzały to zobaczycie, że Hean jest o pół tonu ciemniejszy. Byłby zwycięzcą gdyby nie to, że do pełnego krycia potrzebuje 4-5 warstw... No i Hean prawdopodobnie nie sprawdza swoich dostawców, ale sami jako tako nie testują na zwierzętach. W takim razie który? Jak dla mnie wygrywa Essence i to bezapelacyjnie! Kryje po jednej warstwie, a Essie potrzebowała dwóch. Essence jest troszkę bardziej zielony, ale też trzeba się przyjrzeć, żeby zobaczyć różnicę. Te Rimmel i Wibo są chyba trochę bardziej niebieskie (lolz, a ja i tak oba te trzymam w sekcji zielonej xD), ale gdyby ktoś nie wiedział to mogłybyście powiedzieć 'NIE ZNASZ SIĘ GNOJU TO JEST ESSIE, WAL SIĘ NA RYJ!'. No xD hehe

A teraz pokażę Wam zdobienia z projektu wrześniowego, z którymi zalegam, bo zaczęłam pisać pracę licencjacką xDDDDDD Wypadałoby się już obronić xDDDD

Kropeczki ♥


Paseczki ♥


Kwiotki xD nie miałam czasu na foty ani, żeby wymyślić coś mądrego sry xD


Delikatny wzorek czy coś. Nie wie o co chodzi, ale zrobiłam takie cóś.

Ttroche nazordziłąm xD Resztę musicie obejrzeć na insta xDDD
sora xD hehe
Skyler Snow Nails

To do znowu ♥ Mam nadzieję, że post się Wam spodobał :3

5 komentarzy:

  1. Tak myślałam że essence ;) A essie jest przereklamowane i tyle. Nie wiedziałam że masz instagrama :D Idę poserduszkować Ci trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie miałam lakierów Essie, za to Essence znam bardzo dobrze :)
    Pomożesz : http://bit.ly/2cJpr76 ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak o wiele tańsze zamienniki, które w dodatku nie testują na zwierzętach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię miętowe lakiery do paznokci, mam ich kilka i używam w szczególności latem :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń