sobota, 10 września 2016

♥ The 31 Day Nail Art Challenge #9 & #10 ♥

Holo :3

Dzisiaj znowu dwa dni :D Myślę, że to i tak nie jest źle jak na mnie xD W tym miesiącu napiszę więcej postów niż wszystkie inne miesiące razem wzięte xDD W sumie to nie, ale i tak dużo. Wczorajszym tematem była tęcza, a dzisiaj gradient, więc zapraszam ♥
 
 

Najpierw pochwalę się tęczą, która mi się mega podoba, mimo, że zwolenniczką tęczy na paznokciach nie jestem (znowu narzekanie xD) i wyszła trochę inaczej niż planowałam (jak zwykle xD), ale podobała mi się na tyle, że dzisiaj postanowiłam jej nie zmywać xD Pewnie powiecie: 'A co jedną łapę masz?' Fun fact: Maluję tylko jedną rękę xD Już kiedyś o tym wspominałam xD Na drugiej mam zazwyczaj jeden lakier albo nic xD

Tęcza:


Niby zwykłe, proste zdobienie, ale za to efektowne - wszyscy się jarali xD
Ja tam nadal jestem zesrana i to zdobienie pewnie na zawsze pozostanie w moim sercu xDDDD

I dzisiejszy gradient:


No gradient jak gradient - nie kombinowałam. Nałożyłam tylko holo top coat, który powinien nazywać się srolo top coat, bo koło holo to to nie stało. Więcej jest srebrnych drobinek, które wygłuszają lakier i troszkę tych mieniących się, ale i tak spoko xD W butelce bardziej przypomina holo.

Na tęczę użyłam:


Od lewej:
Czerwony z allegro za 1,20zł albo od Siory xD
Ciate - Life's a peach 
Niebieski to połączenie białego i jakiegoś niebieskiego xD
Rimmel - Oh boy you're so finei!
Essence - Play with my mint
Vollare ze sklepu za 2,99 xD
Sophin - nr 68

Gradient:


Golden Rose - 44 (jaśniejszy) i 108 (ciemniejszy)
Life - nr 63 
Colour Alike - Holo Top

Ma ktoś jeszcze ten top? Może mam jakiś felerny egzemplarz ;-; 
Do zoba jutro :3 chyba xD 

Jak coś to na stówę bd na insta :D 


Papsiki ♥

5 komentarzy:

  1. Ja rzadko mam takie same paznokcie u obu rąk :D Kto ma na to czas ;P A holo top mam tylko z b loves plates i kupiony z rok temu, a podobno była jakaś zmiana w tych topach, ja tam nie wiem. I tęcza i gradient wyszły Ci super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba zdobienia bardzo ładne :) Chociaż tęcza jakoś bardziej mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To pierwsze wymiata, a drugie też b. ładne!

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze wymiata, a drugie też b. ładne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, oba zdobienia genialne <3

    OdpowiedzUsuń