czwartek, 14 kwietnia 2016

Haul naklejkowy ♥

Hejcia ♥ 
Dzisiaj będzie haul naklejkowy. Ostatnio jakoś mnie wzięło na naklejki. Najpierw Siostra mi wysyłała, potem sama zamawiałam i dzisiaj pokażę Wam właśnie te które zamówiłam sama ^^
Będą pojawiać się na blogu recenzje ze zdobieniami, ale dzisiaj same naksy :D






Oke tak więc zacznijmy od tego, że za same naklejki zapłaciłam 30zł... ;-; + 10zł dwie wysyłki, więc w sumie 40zł...

Moja Mama kiedy to zobaczyła xD

Tak wyglądały moje przyjaciółki xD

To moje konto bankowe ;-;

A to ja kiedy je dostałam ♥

Dobra koniec głupot - chciałam być śmieszna ;-; Przede wszystkim powinnam się wytłumaczyć, dlaczego tyle naklejek. No więc właśnie Siostra wysłała mi ofertę jednej baby i miała naklejki z Marvela i DC, a ja od razu chciałam wszystkie - wiadomka xD No ale niestety - sprzedane. Zaczęłam więc szukać i znalazłam je najpierw na Lady Queen i Aliexpress, ale stwierdziłam, że po gnój będę tyle czekać na naklejki. Zaczęłam szukać na allegro. No i były ♥
Powiększcie sobie, bo nie chciałam Was zalewać ilością fot xD


Pierwszy arkusz z Wonder Woman, Supergirl - kuzynką Supermana i Thorem kobietą czyli Jane Foster (przynajmniej tak to wygląda, ciężko stwierdzić xD) Drugi arkusz pokażę za chwilę, bo jest dość ciekawy xD Dwa arkusze z Kapitanem Amerykiem, bo Kapitan Ameryka xDDDDD Kolejny arkusz to jakieś ogólne komiksowe postaci, kolejny to Superman, Batman i Wonder Woman i trzy arkusze z Elektrą, bo Elektra xDDDDDD


Tutaj właśnie mieszanka Marvela i DC taka typowa :D Batman śliniący się ze Scarlett Witch, jest i Black Widow i Cat Woman, więc ciekawy ten arkusz :D


Tutaj takie inne laski, bo lubię laski hehhehe xD


A tutaj kwiatki i zegarki. Te zegarki są takie trochę chyba z dupy, przeszkadza mi to, ale podobają mi się xD


Tutaj takie mniejsze wzorki ♥ Sowy były też zamówione dla Siory.


Te naklejki już były z drugiego zamówienia, tylko te mniejsze się jeszcze przyplątały z poprzedniego. Te małe to Supermany i Wonder Womany xD, a te poniżej to czaszki hiszpańskie. Jakieś laski, jedna galaktyka i czaszki ♥


Tutaj jakieś ombre, jedna galaktyka jakieś jakby lampki i laska w masce.
Co sądzę o tych naklejkach dowiecie się niedługo jak zacznę je lepiej próbować :D

Do następnego razu ♥

9 komentarzy:

  1. fajne!!
    a czemu reszty moich naklejkasów nie pokazałaś?! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, genialne! Szczególnie te z superbohaterami! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg ile naklejek xd zajebiste!!!!A tymi gifami zrobiłaś mi humor na dziś xd

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ogarnęło cię naklejkowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń