poniedziałek, 2 maja 2016

Jak NIE podróżować - wersja Norwegia ♥

Hej ♥ 

Dzisiaj taki trochę nietypowy post, bo bardziej prywatny i podróżniczy. Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś pokazywałam nowości i pokazywałam selfiestick xDDD i wspomniałam, że kupiłam go tylko do Norwegii xD No i dzisiaj trochę o tej Norwegii. Byłam tam na początku marca, więc już dawno temu, ale zapomniałam, że chciałam napisać taki post xDD Jeśli chcecie się dowiedzieć jak NIE podróżować to zapraszam na dalszą część posta. 





1. Śpijcie godzinę przed wylotem i godzinę dwa dni wcześniej ♥



A potem wyglądajcie tak ♥ Wszystkie użyłyśmy tych samych kosmetyków do twarzy, więc wyglądamy tak samo xDDD Dzieci moje ♥ 

2. Pokłóćcie się w samolocie xDDD, a potem nie siedźcie tak jak ustaliłyście i beczcie w samotności, że boicie się latać xD


2. Idźcie kilkanaście kilometrów do centrum z lotniska ♥ Przecież po co wydawać hajs skoro można przejść się tych kilka godzin w śniegu, zimnie i przy okazji zostać ochlapani przez BMW xD 


3. Idźcie do centrum bez GPS lub planu miasta ♥ Po co Wam xD Przecież po drodze spotkacie całe stado ludzi, którzy Wam pomogą xD


4. Nie zróbcie zdjęć po tych kilku godzinach marszu w centrum. Zamiast tego siedźcie w McDonaldzie, w którym i tak było zimno, przesiądźcie się do Subway'a i siedźcie tam póki nie wyschniecie xD 


5. Wróćcie się kilka kilometrów, bo nie skręciliście do miejsca w którym miałoby być fajnie xD



6. Po obejrzeniu pięciu figurek wkroczcie na teren dziwnej i przerażającej posiadłości, po czym ucieknijcie z krzykiem ♥ 


7. Zdajcie sobie sprawę, że to miejsce było serio dziwne, skoro nikt o nim nie słyszał i nikt nie wiedział gdzie jest ♥


8. Wróćcie do miasta i jedzcie autobusem na plażę ♥


9. Posiedźcie na lodowatej plaży 5 minut, a potem czekajcie pół godziny na autobus ♥ 


10. Wróćcie do McDonalda i Subway'a, żeby znowu się wysuszyć xD

11. Powrót na lotnisko z którego wywalają Was o północy i siedźcie w klatce schodowej z klimatyzatorem przy otwartym parkingu.


12. Przed samym wyjściem kapnijcie się, że mogliście siedzieć na dywanie zamiast na zimnym betonie ♥ Mój mąż i dziecko ♥

13. Powrót na lotnisko i czekanie na samolot ♥ 


Dziecko i mąż ♥ 

14. Siądźcie przy jakiejś restauracji gdzie personel ma pokój i trzaskają drzwiami, więc dalej nie śpijcie xD 

15. W Polsce kupcie sobie piwo i idźcie spać ♥ 


Anyway, Norwegia jest krajem, który powinno się zwiedzić zimą, bo jest tam pięknie ♥ Trzeba tylko doborowe towarzystwo, bo niestety niektórzy z mojej paki nie wiedzieli, że tam bezie zimno i mokro i bez przerwy narzekali ♥ Dodatkowo powiem, że nikt ich nie zapraszał. Całe szczęście kolejna wycieczka będzie tylko w piątkę czyli cała moja rodzina ♥ Mąż i trójka dzieci ♥


5 komentarzy:

  1. a co ze mną?? też chce jechać czy lecieć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Poleciałyście samolotem do Norwegii tylko na kilka godzin i wróciłyście? Dobre ;-D

    OdpowiedzUsuń