wtorek, 8 lipca 2014

DIY Wieszak na kolczyki ♥

Hej ♥

Dzisiaj pokażę Wam jak zrobić wieszak na kolczyki. Jest to pewnego rodzaju ozdoba, bo tych kolczyków, które sobie na nim powiesiłam i tak nie noszę



Czego potrzebujecie:
♣ Ramki na zdjęcia (dowolny rozmiar)
♣ Koronki (szerokiej na tyle, żeby pokryła miejsce na zdjęcie)



Ramkę dorwałam w sklepie za 2,99, a koronkę miałam w domu (WSKAZÓWKA: zamiast koronki można użyć obrusa lub firanki :)).

Na początku ramkę rozłożyłam na części pierwsze i pozbyłam się szybki. Na miejsce szybki wsadziłam koronkę i nałożyłam tylną część ramki. Jeśli macie taki kawałek który ledwo starcza na pokrycie ramki to możecie mieć lekki problem, ale wszystko się da załatwić. W tych miejscach, gdzie wychodziła koronka trochę ją naciągnęłam, żeby to lepiej wyglądało i nie było takie 'zdechłe'. Efekt końcowy widzicie na ostatnim zdjęciu. Potem przeszukałam kolczyki i powiesiłam na tym te, których w ogóle nie używam, w zasadzie to żadnych kolczyków nie używam, a nadal mam ich sporą kolekcję xD 



Jak już powiedziałam, używam tego dla ozdoby, jednak może Wy macie jakieś kolczyki w których bardzo często chodzicie i chcecie mieć dla nich jakieś specjalne miejsce.

Do następnego razu :)

2 komentarze: