sobota, 19 lipca 2014

Make-up tutorial feat. Lady Gaga ♥

Witam, witam 
Dzisiaj postanowiłam zrobić tutorial na makijaż, który Gaga miała na sobie w teledysku z Beyonce pt. 'Video Phone'. Polubiłam tę piosenkę, a Gaga wygląda tam niesamowicie! Makijaż jest prosty, ale wygląda super :) 
Jest to drugi makijaż w stylu gwiazdy, który robię (pierwszy znajduje się pod tym linkiem). Z zasadzie na swoim pierwszym blogu o makijażu zrobiłam tego sporo, ale blog już nie istnieje xD Oke, zapraszam na tutorial xD Mam nadzieję, że nikomu to nie przeszkadza, że zapomniałam zrobić zdjęcia czego użyłam, ale do twarzy zazwyczaj używam tego samego, a z resztą bywa różne.



Makijaż, który starałam się odtworzyć

Czego użyłam:

Twarz:
♥ BB cream z Under  Twenty - kolor 01 jasny beżowy(light beige)
♥ Korektor NYX - kolor 02 Fair
♥ Puder NYC - kolor Translucent
♥ Puder Calvin Klein - kolor 201 Ivory
♥ Bronzer JOKO - kolor nr 127

Oczy:
♥ Stara paleta cieni z Oriflame - kolory rudy, brązowy i jasny beż
♥  Baza pod cienie AVON - kolor light beige
♥ Czarny eyeliner żelowy Pretty Girl
♥ Kredka czarna do oczu Senique
♥ Tusz do rzęs Joko Virtual
♥ Sztuczne rzęsy

Usta:
♥ Szminka Miss Sporty - kolor 020 Strip-tease
♥ Błyszczyki Kiss Kiss - kolory 408 Sparkling Beige i 405 Choco Milk

Zaczynamy xD 


Najpierw nałożyłam krem bb i dobrze go wklepałam czymś na kształt Beauty Blendera. Na BB dałam korektor w miejscach, które chciałam rozświetlić czyli pod oczy i kości policzkowe, grzbiet nosa, nad ustami, czole i brodzie. Niestety mój podkład jest tak jasny, że i tak tego rozświetlenia nie widać xD Korektor również wklepałam gąbeczką. Wszystko pokryłam mieszanką pudrów CK i NYC. Póki co to tyle, konturowaniem zajmiemy się później :P 


Jestem idiotką, bo na jednym z zdjęć miałam pokazane jak wykonturowałam nos, ale jak 'obrabiałam' zdjęcia to to ucięłam xD GENIUSZ! Tak więc pokażę na osobnym zdjęciu ^^' xD


Taki mały koszmarek xD Sorry za brwi (i przyszczozorda przy okazji xD), ale mam taki okres w życiu, że nawet mi się brwi wyrywać nie chce xD

Jak widzicie bronzerem przejechałam od początku brwi w dół nosa i to jest początek naszego makijażu oczu xD


Jak zazwyczaj zaczęłam od bazy na całej ruchomej powiece i trochę powyżej załamania. Zmieszałam rudy i brązowy cień i nałożyłam go w załamaniu i troszkę na zewnętrznym kąciku. Na całej ruchomej powiece dałam beżowy matowy cień. Następnie na górnej linii rzęs zrobiłam bardzo cieniutką kreskę, wytuszowałam rzęsy i przykleiłam sztuczne.


Na dolnej powiece i na linii wodnej dałam troszkę czarnej kredki, żeby to oko było bardziej wyraziste. 
Makijaż oczu mamy skończony, 

Usta pomalowałam najpierw szminką i później dałam ciemniejszy błyszczyk na brzegi i jaśniejszy do środka. Żadna filozofia. 

Konturowanie to cięższa sprawa, nigdy mi się nie chce tego robić, a tym bardziej opisywać jak się to robi, bo są różne sposoby xD Powiem jak ja to robię xD 
Biorę bronzer, zawsze matowy, taki średniej wielkości pędzel lub płaski, specjalnie do konturowania i nakładam na kości policzkowe (najłatwiej od ucha w stronę kącika ust), pod szczęką i na skronie, chociaż na moje czoło to już nic nie pomoże xD Potem biorę jakiś ciemny brązowy cień i bardzo mały pędzelek i poprawiam kontur policzków. 

Koniec.

Do zobaczenia znowu. Niedługo zobaczycie moje zdobienie do projektu Red Rouge : Kwiaty z tulipanem ^^


2 komentarze:

  1. Ona ma usta wyraźniejsze i we złocie, a tak fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNIE!!!!!!!!!
    chujowe
    Nie wychodz z doma i nie dodawaj takich fotek bo rak RAK oczu Dziekuje

    OdpowiedzUsuń