niedziela, 27 lipca 2014

Projekt Kwiaty i Klub Paznokciowy Frambuesy ♥

Siemson ^^ 
Dzisiaj krótko, bo jestem tak wykończona, że nie mogę xD 





W tym tygodniu tematem było Distressed Nails czyli jakby malowanie suchym pędzelkiem od lakieru. 


Czego użyłam:
♥ Wibo Extreme Nails nr 2
♥ Manhattan Crazy Colours nr 11N
♥ Essence Colour & Go nr 83 Luxury Secret
♥ Nails inc nie wiem gdzie miałby znajdować się numerek, ale jest to kolor jakiś taki malinowy
♥ Lovely Gloss like gel kolor nr 128
♥ Golden Rose brokatowy, kolor się zdarł -_- ale chyba 258

Teraz zdobienie do projektu Red Rouge


Czego użyłam:
♥  Wibo Extreme Nails nr 2
♥ Essence Colour&Go nr 51 Mellow Yellow
♥ Eveline miniMAX nr 404
♥ Essence Colour&Go nr 54 Trust in fashion

Nie wiem co mi przyszło do głowy, żeby zrobić 'rycinę', ale to daje taki trochę efekt 3D, nie? Nie? Ok... ;-;
Koniec na dzisiaj napisać miałam tę notkę już dawno temu, ale jestem tak rozleniwiona, że szal. Miałam zrobić 3 tutoriale, nawet mam zdjęcia, ale ugh... Nie chce mi się i tyle xD 

Do zobcia ♥
 

2 komentarze:

  1. Tulpek super, a do Frambuesy ja się w tym tygodniu nie wyrobiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. jej takie długie paznokcie zazdroszczę :)

    Zapraszam na konkurs :)

    http://inszaworld.blogspot.com/2014/07/konkurs-wakacyjny.html

    OdpowiedzUsuń