piątek, 29 sierpnia 2014

Make-Up tutorial ♥ Marina And The Diamonds ♥

Siemson ♥

Dzisiaj mam dla Was tutorial makijażu jaki miała na sobie Marina Diamandis (chyba tak się nazywa nie chce mi się sprawdzać xD). Jeśli jej nie znacie to serdecznie polecam posłuchać sobie jej na YouTube ;) 





Ciężko mi powiedzieć czego użyłam, bo robiłam ten tutorial jakieś 3 tygodnie temu i nie zrobiłam zdjęć produktów, ale strzelam, że używałam tego co zazwyczaj używam xD

Czego użyłam (prawdopodobnie xD)
♥ Podkład Oriflame Very me - kolor Porcelain
♥ Korektor NYX - kolor 02 Fair 
♥ Puder Essence all about matt! (biały/transparentny) [prawdopodobnie xD]
♥ Paleta cieni Ruby Rose - kolor czarny i biały
♥ Szminka Miss Sporty - kolor Sweet Pink
♥ Bronzer Joko - kolor nr 127
♥ Biała kredka Sensique [prawdopodobnie]
♥ Paleta cieni Make Up Revolution - paleta matowa, nie pamiętam nazwy (będzie recenzja)
♥ Sztuczne rzęsy (jeden pasek wystarczy)
♥ Klej do rzęs
♥ Eyeliner Vipera


Nietypowo jak na siebie zaczęłam od korektora dla rozświetlenia twarzy (pod oczy, czoło, nos, nad ustami, broda) W miejscu gdzie nie dałam korektora dałam podkład. Całość przysypałam pudrem. 


Na całą powiekę nałożyłam biały cień lekko błyszczący. W zewnętrznym kąciku dałam czarny i roztarłam go w załamanie. Z palety Make Up Revolution wzięłam troszkę najjaśniejszego brązowego cienia (takie latte jakby xD) i roztarłam ten czarny cień do końca. Na dolną powiekę też nałożyłam czarnego cienia. 


Ta część jest nieco dziwna. Najpierw rozcięłam na paseczki sztuczne rzęsy, a potem od razu je przykleiłam. Jak troszkę przeschły to je ucięłam. Nie było to najmądrzejsze posunięcie, więc polecam przyciąć je zanim je przykleicie (tak przycięłam sobie własne rzęsy) xD Po tym zabiegu zrobiłam klasyczną kreskę ze skrzydełkiem i linię wodną pomalowałam na biało. 

Usta pomalowałam szminką.


Oto końcowy efekt. Tuszu do rzęs przestałam używać. Nie chce mi się... Mam za gęste rzęsy i żadna mascara nie chce mi zejść, a próbowałam wielu... Aha, oczywiście na koniec narysowałam serduszko na policzku, ale zanim się zorientowałam, że jest za nisko to już było za późno xD 

Mam nadzieję, że się Wam spodobało :)

1 komentarz:

  1. Nie bede Cie komentowac, bo Ty tez nie komentujesz mnie!
    Te rzesy w takim stylu na dolnej powiece nie podobaja mi sie...

    OdpowiedzUsuń