sobota, 9 sierpnia 2014

Obraz z pudełka po pizzy ♥

Siemson ♥

Dzisiaj będzie troszkę kreatywnie (może), mianowicie przygotowałam dla Was tutorial w którym zrobimy sobie obraz z pudełka po pizzy. Trochę to dziwne, sama nawet się zastanawiałam jak to wyjdzie, ale wygląda całkiem całkiem :D 

Czego potrzebujecie: 
♥ Pudełko po pizzy
♥ Taśma klejąca 
♥ Farby
♥ Nożyk/nożyczki
♥ Pędzle

Na początku przygotujemy sobie pudełko


Najpierw przygotujemy sobie pudełko. W tym celu odcinamy jedną połówkę. Tam gdzie odstają jakieś kulfony to albo je odcinamy albo przyklejamy, żeby nie przeszkadzały. 

Przechodzimy do bardziej kreatywnej części tego tutoriala. Możecie namalować, narysować, przykleić na to co tylko chcecie i będzie to fajnie wyglądało (ja mam akurat taki śmieszny kształt pudełka). Pierwotnie miałam namalować kwiaty wiśni, ale mój wewnętrzny psychopata stwierdził, że laleczka voodoo będzie dużo lepsza xD Tak więc pudełko pomalowałam na niebiesko, miało być ombre, ale wyszło jak wyszło xD Kiedy czekałam aż farba wyschnie poszukałam laleczki, którą narysowałam na jednych z zajęć na uczelni (prawdopodobnie jeden z moich ostatnich rysunków, bo ta szkoła wysysa ze mnie wszystko). Wzięłam ołówek i zaczęłam szkicować na pudełku to co chciałam namalować. Ołówkiem wyglądało to dużo lepiej, ale hej! mam nowy obraz xD Używałam farb akrylowych złotej, czarnej i srebrnej. Sama laleczka wydawała mi się samotna dlatego obok zrobiłam jakieś 'ozdobniki'.



Lalka jest bardzo prosta w wykonaniu, kilka kółek i kilka kresek dosłownie ;)

Zdjęcie słabe bo i światło słabe, ale jest jak jest :D

1 komentarz: