sobota, 14 lutego 2015

DIY Kule musujące do kąpieli ♥ Celebruj Chwile u Arcy Joko #2 ♥

Hej ^^
Dzisiaj mam dla Was DIY, które chcę połączyć z tematem #3 czyli paznokcie walentynkowe #4 czyli makijaż walentynkowy i #11 u Arcy Joko czyli Kreatywnie: Pomysł na Walentynki. Pokażę Wam jak zrobić kule do kapieli. Nie jest to prezent uniwersalny jeśli ktoś ma prysznic, ale ładnie to wygląda i może nawet służyć jako ozdoba xD




Czego potrzebujecie:

♥ Soda oczyszczona 3 łyżki
♥ Kwasek Cytrynowy 3 łyżki (chodzi o ten sypki kwas)
♥ Mąka kukurydziana 3 łyżki
♥ Olej kokosowy półtora łyżki (lub oliwa z oliwek)
♥ Olejek zapachowy kilka kropli (aromat spożywczy też będzie spoko)
♥ brokat (opcjonanie)
♥ barwnik spożywczy (opcjonalnie)



Najpierw mieszamy ze sobą  wszystkie suche składniki czyli sodę, kwasek i mąkę, ew. brokat. Proponuję mieszać trzepaczką lub widełkiem od miksera (tak zrobiłąm bo nie mam trzepaczki ;-;) xD Kiedy już wszystko wymieszacie dodajecie mokre składniki czyli olej, olejek i barwnik jeśli chcecie. Nie dodawałam barwnika, bo moja mąka kukurydziana była żółta, więc tak czy srak kolorek miałam xD Konsystencja tej masy powinna być taka nie za mokra ani nie za sucha. Nie potrafię tego określić. Niektórzy mówią, że to miałoby być takie jak mokry piasek. Wydaje mi się jednak, że nie do końca xD Na zdjęciu widzicie prawidłową konsystencję. Masę wsadzacie w jakieś foremki i najważniesze, żeby je bardzo mocno ugnieść w formie, żeby wszystko się zlepiło i dać na kilka godzin do lodówki.

Wykorzystałam też inne foremki z których tylko dwie 'kule' się ocaliły xD

To jest takie coś na podobę diamentu. Włożyłam do woreczka z organzy i dokleiłam małą karteczkę z napisem "Jesteś moim SKARBEM", bo diament czaicie hehe xD Dobra, nieśmieszne xD

Inne pomysły na Walentynki

Dla niej:
♥ Różnego rodzaju kosmetyki, odradzam jedynie rzeczy do kąpieli xD (kule to najmniejsze zło tym bardziej jak mają jakiś fajny kształt i zapach i może płatki mydlane)

http://www.lavea.pl/konfettimydlane.htm

Zdjęcie ze strony Lavea, klikając w obrazek przeniesiecie się tam ^^

♥ Czekoladki zawsze mile widziane xD
♥ Romantyczna kolacja
♥ Maskotki
♥ Zająć się nią po prostu (śniadanie do łóżka, przygotuj aromatyczną kąpiel)
♥ Kwiaty

Dla niego:

♥ Bokserki (nieśmiertelny wybór, kiedy mam coś kupić jakiemuś kolesiowi xD)
♥ Gra
♥ Zapalniczka jeśli pali :D
♥ Perfum
♥ Słodycze

Czas na makijaż i paznokcie. Nie robię tutorialu do makijażu, bo jest bardzo prosty, a zrobię tylko do paznokci ;)


To jest moja propozycja makijażu randkowego xD sry za jakość, robiłam w nocy foty w dodatku kamerą przednią ;p

Czego użyłam:
♥ Podkład Rimmel Stay Matte - kolor Light Ivory
♥ Puder Essence All about matt!
♥ Kredka do oczu Sensique - czarna
♥ Szminka w płynie Essence Stay Matt - kolor 02 Smooth Berry
♥ Tusz do rzęs AVON super extend - czarny

Obiecuję, że te kreski były równe xD Jak widzicie wiele nie robiłam, tylko obrysowałam oczy kredką i zrobiłam małe skrzydełka, chyba nawet tej kredki niczym nie utrwalałam. Brwi też tylko przeczesałam tym samym tuszem. Pomalowałam usta i tyle. Ta szminka jest o tyle fajna, że jak już naprawdę zaschnie to nie zostawia śladów albo zostawia niewielkie ^^. Niestety obawiam się, że już ich nie ma w sprzedaży. Znaczy są ale w innym opakowaniu i formuła jest prawdopodobnie zmieniona, bo kupiłam jedną nową i jest tragiczna niestety, a kolor ma piękny. Może napiszę post porównawczy.

Oke, przejdźmy do tutorialu paznokciowego

Czego użyłam:
♥Wibo Vintage Garden - numerek się zdarł, ale i tak limitka xD (z jednego bloga się dowiedziałam, że to nr 3)
♥ Essie - Splash of grenadine
♥ Essie - French affair
♥ Brokat srebrny
♥ Taśma



Na wszystkie pazury oprócz środkowego nałożyłam Wibo, a na środkowy jaśniejszy Essie. Kiedy Essie wysechł przykleiłam na niego tasiemkę w różnych odległościach od siebie. Tasiemki pokryłam jedną warstwą ciemniejszego essie i jak jeszcze lakier był mokry to szybko odkleiłam tasiemki. No i tutaj zaczęły się schody xD Swoje pierwsze paseczki rozwaliłam szablonem serduszka, bo lakier się nie wysuszył (genialna ja), więc musiałam proces powtarzać xD Za drugim razem lakier się dobrze wysuszył więc przyłożyłam szablon, który zrobiłam z papieru i posmarowałam klejem do tipsów. Wysypałam brokat, zdmuchnęłam nadmiar i zabrałam szablon. JAk widzicie nie wyglądało to tak jak chciałam, żeby wyglądało dlatego brokat jeszcze obmalowałam czarnym lakierem i gotowe xD


http://arcy-beauty.blogspot.com/2015/01/celebruj-chwile-nowy-sezon-walentynki.html

Na koniec wszystkiego najlepszego dla mojej Siory z okazji urodzin :D

Na dzisiaj tyle, więc byeee ♥

11 komentarzy:

  1. Dzieki Siora za zyczenia!!!

    Te kule sa swietne!!!

    A pazurki sa zajebiste!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Zazdroszczę talentu i cierpliwości ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rozwiązanie na te kule do kąpieli. Uwielbiam pachnącą wannę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo ile tematów za jednym zamachem :D
    Kule musujące własnoręcznie robione są super, sama robiłam i zawsze nawalam mnóstwo olejku zapachowego. Przynajmniej mi potem naprawdę pachną w kąpieli. Paznokcie wykonałaś ekstra! Bardzo mi się podobają. I jaki fajny tutorial <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do tych diamentów dodałam dwa olejki jeden zwykły pomarańczowy jakiś, a drugi spożywczy waniliowy... Matko jedyna jak to mega pachnie... Te z samym olejkiem cytrusowym też, ma dość intensywny zapach, ale ładny :P

      Usuń
  5. Kule do kąpieli rewelacyjne ;) Jeszcze nie miałam takiej swojskiej kuli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj ;p czasu jakoś wybitnie dużo to nie zajmuje, a kąpiel umilona :D

      Usuń
  6. kule są boskie :D ja sama jeszcze nigdy takich nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A warto spróbować, nie wierzyłam w ich cudowność póki nie spróbowałam ;D

      Usuń
  7. uwielbiam kule do kapieli DIY"_

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na pasiaste mani, a przepis na kulki do kąpieli muszę wypróbować :]

    OdpowiedzUsuń