sobota, 7 lutego 2015

Test podkładu Estee Lauder Double Wear ♥

Hej ^^
Witam po długiej przerwie, ale wróciłam xD Dzisiaj chcę Wam przedstawić próbkę podkładu Estee Lauder Double Wear, jak już pewnie zgadłyście po tytule. 

Podkład jest dostępny w 30 odcieniach, mój jest w kolorze 2C3 Fresco 01. Oczywiście będzie dla mnie o wiele za ciemny, ale będzie zabawnie przynajmniej xD Podkład posiada SPF 10 czyli średnio raczej będzie się nadawał do zdjęć (w sensie np. na ślub). Do zdjęć najlepiej używać podkładów bez SPF lub ewentualnie SPF 5. Double Wear normalnie jest w matowej buteleczce o pojemności 30ml. Z tego co kojarzę nie ma żadnej pompki ani 'lejka'. 

Zdjęcie ze strony iPerfumy
Podkład kosztuje 175zł i jest dostępny w perfumeriach Douglas. W innych miejscach też, ale podaję to najpewniejsze źródło, gdzie możecie sprawdzić sobie kolor.

Zapraszam na test ♥

 To jest moja cudowna próbka xD

A to jej zawartość xD Podkład jest mocno płynny i ma taki śmieszny zapach, nie przeszkadza mi. Jak mam go na twarzy to nawet go nie czuję.

Podkład nałożyłam Beauty Blenderem, chociaż poleciłabym raczej pędzel, bo jednak jest bardzo rzadki.


Po lewej bez podkładu, a po prawej już z Double Wear. Na zdjęciu nie widać, że podkład jest za ciemny, wygląda wręcz idealnie, ale nie xD to zmyła taka, zobaczyłybyście mnie a żywo to padłybyście ze śmiechu. Wykorzystując, że podkłąd mam ciemniejszy postanowiłam sobie spróbować konturowanie wsteczne czyli mój podkład stanie się moim konturem.


 Do tej operacji użyłam podkładu z Rimmel, którego czasem używam jako korektora lol xD
Roztarłam i gotowe. Chyba jednak podkład był za jasny na takie zabiegi xD


 Wykonturowałam twarz jeszcze trochę (wiem kontur na nosie za ostry, zdarza się) xD Ogólnie skończyłam makijaż tak życiowo xD



Z wyglądem Drag Queen zostaję w domu i zobaczymy co się dalej będzie działo xD Zdjęcie w lusterku bardziej oddaje to jaki mam kolor xD Jest godzina prawie 12.00

O godzinie 17.30 podkład nadal jest na swoim miejscu. Tylko na nosie troszkę zszedł, bo smarałam xD Tak wygląda podkład w sztucznym świetle po prawie 6h


Możliwe też, że ten podkład wygląda na taki jasny, bo utrwaliłam go pudrem 'All about matt' z Essence, który jest biały przez co jeszcze bardziej odbija światło ;-;

Jest 19.35 ... Z podkładem już jest gorzej. Wygląda jakbym nałożyła 10 warstw podkładu i przypudrowała każdą warstwę przed nałożeniem kolejnej, a  nie użyłam nawet całej próbki na ten makijaż, tylko troszkę więcej niż miałam na ręce na zdjęciu. Mało tego zaczyna mi ciążyć. Na początku byłam zadowolona z jego wyglądu, ale jest dużo gorzej.

Zalety:
♥ genialne krycie
♥ długotrwały
♥ wysycha do matu

Wady:
♥ Po dłuższym czasie psuje się wygląd
♥po paru godzinach ma się go ochotę zeskrobać

Dla kogo: Dla skóry tłustej i mieszanej będzie to idealny produkt.
Dla normalnej jest ok
Zdecydowanie nie dla suchej! Wysuszy skórę maksymalnie i podkreśli suche skórki.

Do zobaczenia ♥

7 komentarzy:

  1. Ja nie uzywam tego typu cudow! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten podkład. Powinni wyjść z jeszcze jaśniejszymi odcieniami!

    zapraszam do mnie na rozdanie
    http://www.sweet-chilli.com/2015/02/rozdanie-wygraj-dowolny-roz-marki-mac.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam niedawno filmik Maxineczki, która robiła test na żywo tego podkładu :) Produkt nie dla mnie, bo mam suchą skórę i na pewno podkreśliłby wszystkie suchości na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam i wtedy już miałam ten post gotowy, dlatego teraz się bałam, że ktoś może pomyśleć, że ściągnęłam od niej tę opinię, bo ma takie odczucia jak ja ;p

      Usuń
  4. świetny blog
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu
    będę tutaj często zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład fajny, ale wydaje mi się, ze trochę za jasny odcień jak dla twojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jest za ciemny ;) on tak odbija światło przez SPF, który w sobie ma. Na żywo byłam prawie pomarańczowa.

      Usuń